söndag 28 mars 2010

Ung Pirats Stockholmsdistrikt söker unga pirater för att kunna växa

Ung Pirat Stockholms distriktskongress kommer snart gå av stapeln, och jag har blivit ombedd att använda min blogg till att synliggöra att arbetet med att bygga upp distriktet är i full gång. Jag bloggade för ett tag sedan om hur jag ansåg att en bra indelning av Stockholms län i olika lokalavdelningar skulle se ut. Nu är det dags att sätta planerna i verket, och det snabbt.

Så är du ung och boende i Stockholms län och kan tänka dig att engagera dig i verksamheten i en lokalavdelning eller i distriktet, som finns som ett stöd för alla lokalavdelningarna i Stockholms län, så hör av dig till mig eller Niklas Dahl (Niklas.dahl@piratpartiet.se) snarast. Planen är att vi ska få igång ett par lokalavelningar de närmsta veckorna så det finns ingen tid att tveka.

Tiden att bli aktiv är nu! Personen som bör bli aktiv är du! (eller om du känner någon annan som du tror skulle göra ett gott jobb :-) )

Leve det!



Inga kommentarer: