söndag 7 juni 2009

Idag är det val till Europaparlamentet

Idag är det val, så se till att gå och rösta om du inte redan har gjort det! Själv kandiderar jag för Piratpartiet och står som nummer tre på vår lista, så vet du inte var du ska sätta krysset får du gärna sätta det brevid mitt namn. Men det viktigaste är att du går och röstar. Och att du får med dig ett par vänner/släktingar/sambo eller någon kul snubbe du träffar på stan och får även dem att rösta på Piratpartiet!

Idag kan vi skriva historia. Allt vi behöver göra är att få folk att faktiskt gå och rösta!

4 kommentarer:

Markus "LAKE" Berglund sa...

Jo, det bidde ju Pirat till slut:

EU-valet: (c) eller (pp)? - Dags för "Tough love"

...och jag hade tänkt att kryssa dig, men glömde detta i upphetsningen när jag valde en annan valsedel än (c):s, som varit det självklara valet av valsedel sedan -94.

Ber om ursäkt för det Mattias. Om du är ett kryss ifrån att komma till Bryssel, så kan du skylla på mig, ok?

:-D

Anonym sa...

Grattis!!!

Mab sa...

Lake:

det är nog lugnt. Det viktigaste är att vi kommer dit. Vem som åker är sekundärt för mig. Men blir det precis en enda röst från att jag skulle fått åka ner kanske min inställning ändras något....

Men just nu säger jag bara ett stort tack för att du röstade på oss och för att du målmedvetet stöttat oss under lång tid nu.

Anonym sa...

Jag är en kvinna på +50 som varit aktiv socialdemokrat i hela mitt liv och tänker fortsätta vara det. Men idag röstade jag på dig.

Fick dessutom en ung vän att gå till vallokalen och ändra sin redan lämnade röst till din fördel.

Stort grattis och lycka till!